tiistai 30. tammikuuta 2018

Nuori minä - millainen olen ollut?

Moi!

Multa pyydettiin joskus aikaisemmin postausta, johon laitan kuvia mun nuoruudesta. Ärsyttää hirveästi, että meidän vanha kone, jossa olisi iso kasa mun vanhoja kuvia (vuodelta 2016 kylläkin, mutta silti), niin se meni rikki ja sitä ei saa enää päälle! Olisi pitänyt omistaa muistitikku silloin, mutta enpä omistanut. :/

No se siitä nyt kuitenkin. Ajattelin, että en laita tähän ihan sellasia vauvakuvia, vaan niitä, joissa olen ainakin 4-5-vuotias, ja jos tästä postauksesta meinaa tulla liian pitkä, niin teen toisen osan jossain vaiheessa, jos ihmisiä kiinnostaa sellaisia lukea! :)



Tuossa kuvassa oon ehkä 5-vuotias. Huomaa aika hyvin tuosta, että laulaminen on mulle ollut kovin tärkeää jo ihan lapsena, ja siis apua noi hiukset! Kasvaispa ne nopeasti takaisin tuohon mittaan. :)

Sanon myös sen, että melkeinpä kaikki kuvat on otettu erillisesti tuollaisista valokuvista, jotka käydään teettämässä (en muista noiden kuvien oikeeta nimeä, tai sellaista josta heti tajuaisi mitä ajan takaa).


Tuossa kuvassa oon varmaan ehkä vuoden nuorempi tai sitten saman ikäinen. Ainakin hiukset ovat lyhyemmät mitä tuossa edellisessä kuvassa. Kuitenkin, olen tuossa mun mummulassa jonkun istutetun kukan vieressä.


Tää kuva on varmaan samana päivänä otettu, oon tuossa mun papan kanssa, kun hän korjasi moottorisahaa. :)


Tää kuva on super huonolaatunen, mutta jos jotakin selvää saatte, niin tässä on mun sukulaisen syntymäpäivät ja olen mun papan sylissä. Mun veli on tuo tuossa meidän vieressä.


Oon tässä nyt varmaan jo 6-vuotias tai ainakin 5. Mun hiukset ainakin näyttää super tummilta verrattuna noihin edellisiin (paitsi ei siihen missä mulla on se mikrofoni kädessä). En tiedä oliko tässäkin jotkut juhlat menossa vai olinko muuten vain mummulassa.

Tässä nyt ainakin ensalkuun muutamia kuvia, tykkäsittekö? Haluatteko toista osaa, jossa olisi vähän vanhemmalta ajalta kuvia, vai oliko tää ihan tylsä? Kertokaa ihmeessä kommenteissa.


2 kommenttia:

  1. Vanhoja kuvia on aina tosi kiva katsoa :) Ja nää sun kuvat on tosi söpöjä! ♥ Ehdottomasti toinen osa tästä postauksesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä! Kiitos tosi paljon, ja toinen osa tulee! <3

      Poista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3