tiistai 5. joulukuuta 2017

Tapan hiuksiani

Moi, kiva kirjoitella taas! :)

Tänään on vuorossa taas vähän hiuksiin liittyvää postausta, nimittäin mun vaalennusoperaatiosta. Mä oon mun aiemmassa postauksessa jo näyttänyt mun aiempia kuvia, jotka on siis vaalennusta ennen ja sen jälkeen olevia kuvia. Hiljalleen (tai miten sen nyt ottaa, mun hiukset on aika huonossa kunnossa tällä hetkellä ja oikeastaan sen mun miten saada hiukset hyvään kuntoon - postauksen ohjeet ei enää kamalasti mun hiuksia auttanut, tai varmaan autto, mutta jokatapauksessa mun hiukset on tälläkin hetkellä aika pahassa jamassa, mutta oon laittanut vaalennuksia sen jälkeenkin. Ehkä laitan seuraavaksi jotakin korjaavaa ainetta.) oon kuitenkin senkin jälkeen vaalentanut mun hiuksia ja joissakin kohin sen saattaa huomatakin, kun katsoo vanhoja postauksia ja sen jälkeen palaa katselemaan uusia postauksia. En tiedä. Ehkä sitä ei niin huomaa, jos ei tiedä siitä.

Ite ainakin rakastan yli kaiken lukea sellasia postauksia (ja katsoa YouTubesta videoita!), jossa värjätään hiuksia. Ihan sama miten, kunhan värjätään! :) Sen takia haluan nyt kirjoittaa ja näyttää kuvina tänne, että miten mä vaalennan ja millaista jälkeä siitä tulee.

Sanon vielä tässä välissä, että käykää äänestämässä, että haluatteko mun hiuslisäkkeiden värjäämisestä postausta, tai videota. Olen jokaisesta äänestä kiitollinen ja teillä on äänestysaikaa 31.12. asti! :)


Tosiaan käytin värinpoistoa seuraavalla kerralla, kun vaalensin näitä hiuksia. Tajusin vasta tän ostettuani, että olisin voinut ostaa sen toisen vaalennuksen, jossa luki, että vaalentaa 6-8(?) astetta, mutta ostin tän ja tällä mentiin.


Tää oli siis mun lähtötilanne (vanha kuva btw).

Sit sen vaalennuksen jälkeen mun hiukset näytti tälle, eli ei oikeastaan mitään silmiin heti osuvaa eroa, mutta eroa siinä kumminkin oli.

Noin viikko ton vaalennuksen jälkeen vaalensin taas vähän lisää mun hiuksia. Käytin mun Cybershopista tilatun vaalennusaineen loppuun, ja sillä vaalentu taas vähäsen. Sen vaalennuskerran jälkeen mun taaimmat tai alimmat hiukset meni aika tai tosi huonoon kuntoon, mutta oikeestaan se ei mua haittaa. Nyt aion kuitenkin pitää tauon vaalentamisessa, ja hiukset saa nyt kuntoutua rauhassa, jos ne enää tästä voi kuntoutua, ainakin kasvaa rauhassa! :3


2 kommenttia:

  1. Kannattaa tosiaan välillä antaa hiusten olla ihan rauhassa :D Huomasin ite sillon 2-3 vuotta sitten kun vaalensin tummanruskeasta takaisin blondiksi, että mun hiukset kärsi tosi paljon siitä, etenkin kun mulla on niin ohuet hiukset. Nyt ollaan kuitenkin onneksi menty vähän parempaan suuntaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, nyt yritän pitää sitä taukoa ja myös pitkään. Ajattelin mun hiuksien kuntoa kunnolla vasta näiden monien vaalennusten jälkeen, vaikka tätä monet sanoivat jo ennen ensimmäistä vaalennusta. On nämä nyt kuitenkin jo parempaan päin, mutta niinkuin sanoinkin, että en aio nyt enää riskeerata mun hiuksia, kun vasta oikeasti pitkän tauon jälkeen! :) Hyvä, että sinun hiuksesi on paremmassa kunnossa, kun mitä silloin kun vaalensit.

      Poista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3