perjantai 3. marraskuuta 2017

Yksisarvisia ja pääkalloja

Moikka. 

Oon jo pitkään halunnu puhuu tästä aiheesta. Mulle tää on ehkä liiankin ajankohtainen, mutta semmonen joka mietityttää muakin tosi paljon. Tää postaus liittyy mun tyyliin, ja haluan tässä kertoa ihan alusta asti kaiken muhun ja mun tyyliin liittyen. Tähän väliin pitää vielä sanoa, että postaus sisältää mun vanhoja kuvia, joita löysin. Järkytyksen määrä voi olla suuri.

Mä rakastan tällä hetkellä tosi paljon kaikkia pastellisia sävyjä, ja arvatkaa mitä, mä rakastan myös mustaa värinä tosi paljon. Mä tykkään siis tosi paljon pastel goth tyylistä. .Aikasemmin tein pastelliseen goottiin liittyvän postauksen, jossa tarkemmin sanottuna kerroin, että oonko mä semmonen gootti vai mikä. Samalla siinä oli myös postauksien äänestämistä, mutta se ei nyt ollut tämän postauksen pointti.

Pastel goth tyylihän rakentuu kahdesta eri tyylistä. Toinen niistä on fairy kei ja toinen perus gootti. Eli pastel gootit pukeutuu kaikkeen söpöön ja sit samalla mustaan ja semmoseen goottimaiseen. 

Viimevuoden kesällä sit kaikki tää rumba alko, eli vaihoin tyyliä aika nopeeseen tahtiin, tai aika-ajoin, koska etsin sitä oikeeta tyyliä, niinkun vielä tänäkin päivänä. Olin jo aikasemmin sinä vuonna leikannut otsatukan ittelleni, ja tälläkin hetkellä se on olemassa, mutta kuitenkin kasvanu jo sen verran, että ylttää ponnarille ym. Kesällä eksyin vahingossa siihen goottityyliin, eli meikkasin mustasti, pukeuduin mustaan ja halusin mustat hiukset. Tässä aika hirveitäkin kuvia musta niiltä ajoilta, joten järkytys on teilläkin suuri.

Kuva otettu: 6.7.2016



Mä en (painotan tota en sanaa vahvasti) osannut tehdä mun kulmakarvoja, ja tosta sen näkee. Ne on ollu totakin pahemmat, ja sillä hetkellä aattelin niitten olevan jotenkin kivan näköset.. Voi mua.

Kuva otettu: 11.8.2016


Tässä vaiheessa ollaan jo syksyssä, ja oon oppinut ainakin vähän tekemään mun kulmakarvoista siedettävämpiä. Edelleen rokataan ns. goottityyliä, ja toi on feikkiseptum. Kesän aikana olin leikannu ittelleni myös sivusiilen. Siitä ei taida enää olla yhtäkään kuvaa, koska kaikki meni vanhan koneen mukana, ja vanha kone hajos..

Kuva otettu: 15.8.2016
Ja tossa oon taas huomannu, että näinhän ne kulmat näyttääkin kauniilta, ja tein ne sit just sillai miten ei pitäisi. Hyhhyh, en tykkää.

Tossa vaiheessa olin löytänyt jo Japanilaisen rokin, jota kuuntelen tälläkin hetkellä. Samalla aloin harjoittelemaan Japania, mutta en vieläkään osaa sitä muutakun parilla sanalla.

Kuva otettu: 11.12.2016 


Syksyn aikana olin värjännyt ne mustat hiukset, joita olin kauan halunnu. Se väri kesti mulla vaan ehkä viikon ihan pikimustana, ja se haalistu sitten ruskeeksi, vaikka kestovärillä värjäsin. En tiedä mistä johtui, niin kuitenkin tapahtu. Ennen joulua olin leikannu mun hiukset tosi lyhyeks (tuossa kuvassa näkyy) ja samalla otsatukan ittelleni, ja siitä taas lähti se söpöily aika.




Tää kuva on otettu joskus marraskuussa, ennen 11.11. kuitenkin


Näiden muiden kuvien ottamispäivää en muista. Pidin tosiaan myös noina aikoina keskijakausta, nykyään pidän taas sivujakausta, ellen laita hiuksia jotenkin erityisesti. :)

Noiden viimeisten kuvien jälkeen oon alkanu mun hiusten kasvaa, ja oon alkanu vaalentamaan niitä. Edelleen kaipaan noita aikoja, koska toi otsatukka, mutta en halua leikata sitä enää takasin. Haluun kasvattaa sen nyt pois.


Paljon on vuoden aikana tapahtunut, ja kokoajan tapahtuu lisää asioita. Jos haluatte nähdä viimevuottakin vanhempia kuvia musta, niin kertokaa ihmeessä! Pystyn sellasen toteuttamaan, sillä vanhassa blogissa, joka on aina ollut piilotettuna löytyy kuvia musta 11-12-vuotiaana. :) 

2 kommenttia:

  1. Tälläset postaukset on aina kivoja, joissa verrataan vanhaa tyyliä nykyiseen. Tee ihmeessä siis lisää myös tän tyyppisiä postauksia! :) Tykkään tosta viidennestä kuvasta tosi paljon ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ää, kiitän hirmuisesti! Voin tehdäkin lisää tän tyyppisiä postauksia. Kiva kuulla ❤

      Poista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3