tiistai 21. marraskuuta 2017

Mustaa, valkoista ja nahkaista

Viikonloppuna (3.-5.11.)  oltiin mä ja mun vanhemmat hotellissa yötä. Sinne tuli mun kummit Kuopiosta asti, ja kyseessä on siis ne samat kummit mitkä oli meidän kanssa myös Kalajoella. Sen postauksen löydät muuten tästä (klik).

Mulla oli viikonlopun aikana kaks eri asua, ja otin niistä oikeasti l-i-i-k-a-a kuvia, joten esittelen ne molemmat asut eri postauksissa. Joka tapauksessa, tässä kuvia mun perjantain asusta.

(Muistakaa myös käydä äänestämässä tuossa viereisessä palkissa olevasta kyselystä, että haluatteko blogiin pidennysten värjäämisestä postausta! Kiitän hirmuisesti kaikkia äänestäjiä. ❤️️)




Kuten viimeistään näistä kuvista huomaatte, niin olen jokaisen asukuvan (okei en tota ekaa ole, mutta loput kyllä) ottanut peilin kautta, ja täytyy sanoa, että se on paljon helpompaa, kun tietää millaselta näyttää, mutta tykkään paljon myös noista ilman peiliä otetuista kuvista.

Mulla oli siis ekana päivänä mustat sukat, mustat tommoset.. Onks noi nyt jotkut leggingsien tyyliset housut (?), mustat tekonahkakorkkarit, tommonen mekko mikä tuossa näkyy ja siinä päällä tommonen lyhyt pitkähihanen, tavallaan paita. Anteeksi, en osaa selittää näitä ja kaikilla asioilla saattaa olla omat nimetyksensä, mutta olen saattanut sanoa ihan väärin joitakin. Tähän väliin myös se, että kävin aiemmin ostamassa ittelleni tekoripset, ja näissä kuvissa ne mulla näkyy, jos tarkasti katsoo. :)


Noissa korkkareissa on myös tuommosia niittejä, jotka omasta mielestäni on ainakin tosi kivoja. :)






Joissakin kuvissa myös tuo valo on ärsyttävän keltainen ja toisissa ei. Yritin jokaista kuvaa muokata, että saisin sen valoistuksen kivemman näköiseksi, mutta nyt joissain kuvissa on ja joissain ei se kivan näköinen valo. Anteeksi. :(




Huhhuh, eiköhän tän postauksen kuvat ollut tässä! Tää määrä kuvia näyttää tässä kirjoitellessa ihan kauheelta määrältä, mutta toivottavasti piditte!

2 kommenttia:

  1. Ihana asu sulla ja kaikki on tosi ihania kuvia ♥ Osaisinpa itsekin käyttää tekoripsiä, mutta en saa niitä edes kunnolla paikoilleen, joten voin vain haaveilla sellaisista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :D ite en olis kyllä itsestäni uskonut, että olisin noita ripsiä saanut mitenkään mun silmiin, varsinkaan ilman pinsettejä, mutta yllättävän hyvin silti meni, vaikka sieltä ulkonurkasta ne jäi vähän hassun näköisesti. Kyllä säkin vielä opit, jos annat itsellesi mahdollisuuden oppia! :3 kiitän tosi paljon! :)

      Poista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3