tiistai 28. marraskuuta 2017

Lempparisävyjä yhdistettynä

Heissan ihmiset! 


Tänään ollaan siis tekemässä pinkkimustaa silmämeikkiä, joten jos kiinnostaa niin jatka postauksen lukemista. :)  Monet sieltä, jotka ovat mun blogia kauemmin (köh, oon tehnyt tätä blogia vasta noin 3kk, mutta anyway) seurailleet, niin ovat varmaan huomanneet jo sen, että pinkki ja musta väri on mulla lähellä sydäntä. Etenkin pastellin pinkki ja musta, mutta tykkään ihan kirkaan pinkistä myös. :)

Tää meikki oli mulla tosiaan myös Jyväskylässä, ja mun on tää siihen liittyvä meikkipostaus pitäny tehdä jo aikoja sitten, mutta enpä ole saanut aikaiseksi. Tässä se nyt kuitenkin on. Eli niinkuin vanhoissa meikkipostauksissakin, niin myös tässä mä selitän jokaisen kuvan jälkeen mitä olen tehnyt, ja yritän parhaani mukaan selittää myös sen, että mitä mä tein. Jos haluat päästä suoraan mun kaikkiin meikkipostauksiin, joissa siis olen jotakin naamaani väsännyt, niin jokainen postaus löytyy tägillä meikkaaminen tai makeup. Tuosta jälkimmäisestä löytyy myös kuvia joistakin muista meikeistä, joihin ei ole erikseen tehtynä sitä, että miten olen (tai joku on) sen toteuttanut. Jos et ymmärtänyt, niin kannattaa käydä kurkkaamassa. Mun selitystaidot ei ole mitenkään täydelliset. :D

Mennään nyt taas aiheeseen. Tässä(kin) meikissä olin tehnyt jo pohjan valmiiksi, koska olin sen aamulla tehnyt kouluun ja koulun jälkeen aloin tekemään silmämeikkejä ihan vaan blogia ja arkielämää (voiko noin sanoa?) varten.


Yritin tehä sellasen hienon "kehyksen" mun kasvojen ympärille mun käsillä. Joissakin YouTube-videoissa oon sellasta huomannu, jos ymmärrätte mitä meinaan tuolla. :D Aika säälittävää kylläkin, siis meinaan minulta!

Eli joo, tommonen alotuspohja, jossa siis oli sitä sun tätä tököttiä jo valmiiksi. Siitä sitten vaan väsäilemään silmämeikkejä.


Alotan tällä tutulla ja turvallisella Clam of Sweden eyeshadow luomivärinapilla, joka itseasiassa taisi olla liila nappi, mutta oikeastaan jos vertaa tätä ja sitä pinkkiä, niin ei sitä eroa edes huomaa, ainakaan silmäluomella, paitsi jos menee suurennuslasilla katsomaan, jos on vaikka molempia sävyjä vierekkäin laittanut.


Mulla on taas käytössä tämä Essencen eyeshadow sivellin, ja ite tykkään tästä tosi paljon ja ylipäänsä koko merkistä! :) Kaikki siveltimet ja meikkituotteet tuntuu olevan sellasia söpön näkösiä (okei ei nyt kaikki meikkituotteet, lähinnä se highlighter ja jotkut luomivärit ja huulipunat ym) ja tää luomivärisivellin on yksi niistä söpöistä! :3


Eli lisäsin tota luomiväriä vaan tonne sisänurkkaan, ja vein sen ihan tohon suurinpiirtein keskelle tota silmäluomea. Periaatteessa se pitää viedä niin pitkälle, kun haluaa sen mustan siihen. 


Taas on vaiheessa tää Clam of Sweden eyeshadow  mutta tää on vaan isompi. Tosta on kulunut kaikki noi tekstitkin pois. 


Otin siis tästä tota tumminta sävyä, kuten varmaan ootte osanneet arvata jo ihan alusta asti, koska pinkkimusta. :) Levitin ton sävyn sitten sinne ulkonurkkaan. Sinne, missä ei vielä ollut mitään väriä, ja yritin blendata pinkkiä ja mustaa keskenään, ettei siihen tulis ihan hirveetä rajaa.

Yleensä aina käytän luomivärien häivyttämisessä pelkästään tätä Mineas merkin, oiskohan tää nyt joku luomivärisivellin? No ihan sama. Joka tapauksessa tää on ihan hirveen näkönen (ja halppis kamaa), mutta se tekee tehtävänsä. Tässä meikissä kyllä yritin tuolla Essencen siveltimelläkin häivyttää, mutta en siinä ainakaan tällä kerralla onnistunut. :D


Viimeistelen tän meikin mun Essence liquid ink eyeliner:illa, joka on siis vedenkestävä.


Lopputulos alkaakin sitten kutakuinkin näyttämään tältä:


4 kommenttia:

  1. Tosi ihana meikki ja sopii sulle tosi hyvin! :) ♥ Mulla on tuo sama Essencen eyeliner ja oon tykännyt siitä tosi paljon. Tuskin tulen vaihtamaan sitä hetkeen mihinkään muuhun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän jälleen tosi paljon! :) <3 Joo, oon samaa mieltä sun kanssa, että tuo Essencen eyeliner on kyllä tosi hyvä! Kyllä vaan tekee mieli testata muitakin eyelinereitä, mutta tossa on niin paljon hyvää, kun on vedenkestävä ja halpa, niin ei varmaan kauheasti semmosia kalliimpia tee mieli ostaa. :)

      Poista

Kaikenlaiset kommentit on tervetuleita! Otan vastaan myös rakentavaa palautetta! :3